°¨™¤I منتدى هندسه كفرالشيخ I¤™¨°

السلام عليكم ورحمة الله
اخى الزائر الكريم
أسعدنا تشريفك للمنتدى
ونأمل فى الاستفادة منك وتقديم الفائددة لك
فلا تحرمنا وإياك من الفائدة
لكى تتمكن من المشاركه معنا
تفضل بالتسجيل فى المنتدى
إدارة المنتدى

•^v^–[ مهندسون تحت الانشاء ]–^v^•


    محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    شاطر
    avatar
    eng.ahmed atif
    تانية منتدى
    تانية منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 06/10/2009

    حصرى محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 5)

    مُساهمة من طرف eng.ahmed atif في 07/10/09, 11:39 am



    هاى يا جماعه

    عاملين ايه فى الكليه الجديده

    اللى عايز اى محاضره اعدادى يقولى من دلوقتى لأخر السنه

    او يتصل بيا

    ع المنتدى او حتى رسايل خاصة



    وارجو من الاداره تثبيت الموضوع علشان يكون لاخر السنه





    عدل سابقا من قبل eng.ahmed atif في 20/10/09, 09:40 am عدل 7 مرات
    avatar
    monreve22
    مهندس مميز جدا
    مهندس مميز جدا

    ذكر
    عدد الرسائل : 1498
    العمر : 26
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 17/09/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف monreve22 في 07/10/09, 12:01 pm

    انا من رأيي انك من الافضل انك تحط المحاضرات اللى تقدر عليها
    عشان الكل يستفيد منك
    وكله لله
    وربنا يقدرك على فعل الخير
    avatar
    ميدووو المهندس
    Active Member
    Active Member

    ذكر
    عدد الرسائل : 931
    العمر : 26
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 03/02/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف ميدووو المهندس في 07/10/09, 12:46 pm

    المفروض كدا يا هندسه
    اي حاجه تقدر تحطها
    ماتتردتش وربنا يجزيك خييييييييييييييييير
    avatar
    eng.ahmed atif
    تانية منتدى
    تانية منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 06/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف eng.ahmed atif في 07/10/09, 01:36 pm

    يا جماعه اللى عايز محاضره يقولى وانا اصورها له احسن وياخده فى الكليه بدل ما ينقل من على النت
    علشان فى مشاكل فى الرفع وانا هحاول على اد ما اقدر انى ارفع كل المحاضرات
    وعلى رأى المثل ورقه فى الايد احسن من 100 على الكمبيوتر
    وسلام المهندسين اللى معايا فى الدفعه واللى موجودين اصلا


    عدل سابقا من قبل eng.ahmed atif في 11/10/09, 02:37 pm عدل 1 مرات
    avatar
    Great_love
    مهندس مميز جدا
    مهندس مميز جدا

    ذكر
    عدد الرسائل : 2388
    العمر : 28
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 25/09/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف Great_love في 07/10/09, 04:35 pm

    يابشمهندس انتا بس نزل المحاضره فى الجوهره

    وقول انتا نزلت المحاضره الفلانيه

    والحياه حلوه
    avatar
    mathal
    نائب المدير
    نائب المدير

    ذكر
    عدد الرسائل : 1379
    العمر : 28
    الجنسية : مصريه
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 27/01/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف mathal في 07/10/09, 06:52 pm

    شكر يابشمهندز لمجهودك اللى فوق راسنا
    بس زى ماالناس قالت ياريت تتكرم وتخدم الناس وتنزل اللى متاح معاك
    ولو ع مشكله الرفع . . تقدر حضرتك تصور المحاضرات وتديها لاى حد من الاداره واحنا نعملها سكانر ونرفعها ع المنتدى ف اسرع وقت

    واخيرا وليس اخرا
    ياريت قبل ماتتفضل وتحط معلومات عن اى حد وخصوصا الشخصيه.. تبلغ الاداره مسبقا
    وشكرا ..

    eng.mostafa
    اولى منتدى
    اولى منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 12
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 07/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف eng.mostafa في 07/10/09, 06:54 pm

    اولا الف الف الف شكر على المساعات الجمليه
    بس ممكن اعرف ايه الجوهرة الى انتا بتقول عاليها
    لو مكتبه قول على العنوان او المكان بتاعها
    و علشان لا يكون تعب عاليك حضرتك يا باش مهندش اى المحاضرات الى تقدر عاليها خاليها فى الجوهره و بعدان حضرتك تكتب فى المنتدى المحاضره بتاعه الفيزياء بتاعه الاسبوه ده موجوده فى الجوهرة الى عايز يروح يصورها علشان حضرتك لا تتعب نفسك فى رفع على المنتدى
    و لكم جزيل الشكر و التقدير
    avatar
    mathal
    نائب المدير
    نائب المدير

    ذكر
    عدد الرسائل : 1379
    العمر : 28
    الجنسية : مصريه
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 27/01/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف mathal في 07/10/09, 06:59 pm

    معلش كلنا كنا كدا ف الاول ياهندسه
    اما بالنسبه لمكتبه الجوهره ف دى هتلاقيها ع ايدك اليمين وانت راحل الكليه من ناحيه لمواخذه الترب والسوق !!!
    مكتوب عليها كدا الجوهره . . ولو احتجت اى حاجه قولهم لامثل وان شاء الله يخدموك
    مش غرور ول بتاع . . بس انا اعرف ويعرفونى
    وتحت امرك
    avatar
    eng.ahmed atif
    تانية منتدى
    تانية منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 06/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف eng.ahmed atif في 08/10/09, 10:36 am


    المحاضرات بتاعت الاسبوع دا كله نزلت فى الجوهره يا جماعه
    وشكرا للجماعه اللى فوق وتحياتى للاداره
    وكل المحاضرات اول بأول هتكون هناك
    وانتـــــــــــــــــــــــــظروا المـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزيد

    ودى صور من اول محاضره
    مع تحيات مهندس/احمد عاطف









    عدل سابقا من قبل eng.ahmed atif في 31/10/09, 04:03 pm عدل 2 مرات
    avatar
    mathal
    نائب المدير
    نائب المدير

    ذكر
    عدد الرسائل : 1379
    العمر : 28
    الجنسية : مصريه
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 27/01/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف mathal في 08/10/09, 11:49 am

    لالا كدا شغلك ميه ميه وع ميه بيضه كمان
    واحنا معاك لو محتاجنا
    وشكرا اوى لتعبك
    avatar
    ahMed KhaLiL
    مهندس مميز جدا
    مهندس مميز جدا

    ذكر
    عدد الرسائل : 2851
    العمر : 26
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 27/02/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف ahMed KhaLiL في 08/10/09, 12:51 pm

    تمام يا هندسه والله شغل عشره علي عشره

    استمر يا هندسه ويارب متكسلش
    avatar
    Great_love
    مهندس مميز جدا
    مهندس مميز جدا

    ذكر
    عدد الرسائل : 2388
    العمر : 28
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 25/09/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف Great_love في 08/10/09, 07:24 pm

    رائع والله وننتظر الاروع منك

     

    eng.mostafa
    اولى منتدى
    اولى منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 12
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 07/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف eng.mostafa في 08/10/09, 07:57 pm

    الف الف الف الف شكرا يا باشمهندس
    على المجهودات الكبيره دى
    و رائع جدا

    mohammed92
    إعدادى منتدى
    إعدادى منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 5
    العمر : 24
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 04/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف mohammed92 في 09/10/09, 12:07 am

    شكرا اوي علي المجهود الرائع ده
    avatar
    eng.ahmed atif
    تانية منتدى
    تانية منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 06/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف eng.ahmed atif في 09/10/09, 06:26 am

    بقيه محاضره الكهربيه
    مهنـــــــــــــــدس /احــــــــــــــــــمد عـــــــــــاطف


    ومحاضره خواص الماده بالصفحه الثانيه







    عدل سابقا من قبل eng.ahmed atif في 09/10/09, 06:59 am عدل 1 مرات
    avatar
    eng.ahmed atif
    تانية منتدى
    تانية منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 06/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف eng.ahmed atif في 09/10/09, 06:54 am

    المحاضره الثانيه فيزياء:خواص الماده












    avatar
    mathal
    نائب المدير
    نائب المدير

    ذكر
    عدد الرسائل : 1379
    العمر : 28
    الجنسية : مصريه
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 27/01/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف mathal في 09/10/09, 07:15 am

    عالى عاااااالى ياهندسة
    ويارب دايما
    avatar
    ahMed KhaLiL
    مهندس مميز جدا
    مهندس مميز جدا

    ذكر
    عدد الرسائل : 2851
    العمر : 26
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 27/02/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف ahMed KhaLiL في 09/10/09, 07:53 am

    تمام يا برنس
    ايه الحلاوه دي
    avatar
    eng.ahmed atif
    تانية منتدى
    تانية منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 06/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف eng.ahmed atif في 10/10/09, 04:48 am

    ما فيش اى حد من اعدادى بيرد ليه ياجماعه
    انتوفين
    ولا المحاضرات مش عجباكم ولا ايه
    avatar
    Eng.Ahmed Gomaa
    اولى منتدى
    اولى منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 14
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 04/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف Eng.Ahmed Gomaa في 10/10/09, 07:14 am

    انا م/ احمد جمعة
    الفرقة الاعدادية
    كدة جامد جدا اوى يا مان
    لو انت احتجت اى معلومات منى انا موجود
    وانت معاك رقم موبايلى
    وميرسى على الخدمة دى
    بس يا ريت تفضل مكمل فى رفع المحاضرات
    وعلى العموم انا مبيض المحاضرات كله ا
    وكنت بظبطها لانى كنت ناوى ارفعها ا
    بس انت سبقتنى
    لو عايز تشوفها وتكمل اللى ناقص ولا اى حاجة ممكن تقولى
    avatar
    eng.ahmed atif
    تانية منتدى
    تانية منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 06/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف eng.ahmed atif في 10/10/09, 07:37 am

    ربنا يخليك يا احمد وانت واحد عزيز عليا اوى
    avatar
    Eng.Ahmed Gomaa
    اولى منتدى
    اولى منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 14
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 04/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف Eng.Ahmed Gomaa في 10/10/09, 08:24 am

    ما اجمل ان يجد الفرد اشخاص يحبونة
    واثق فى نصائحهم
    مخلصين لة كما هو مخلص لهم
    متمنيا السعادة والخير لهم كما منحوها لة
    فلو تمكنت من ان اعطى عمرى لمن احبهم واقدرهم
    لاعطيتة لك
    avatar
    eng.ahmed atif
    تانية منتدى
    تانية منتدى

    ذكر
    عدد الرسائل : 51
    العمر : 25
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 06/10/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف eng.ahmed atif في 10/10/09, 11:35 am

    ربنا يخليك لينا يااحمد وميحرمناش من ردودك الجميله
    avatar
    pretty_angel
    مهندس مميز جدا
    مهندس مميز جدا

    انثى
    عدد الرسائل : 1014
    العمر : 26
    الجنسية : مصريه
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 19/08/2009

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف pretty_angel في 10/10/09, 11:55 am

    تشكر على مجهودك يابشمهندس احمد
    avatar
    monreve22
    مهندس مميز جدا
    مهندس مميز جدا

    ذكر
    عدد الرسائل : 1498
    العمر : 26
    الجنسية : مصرى
    المهنه :
    المزاج :
    تاريخ التسجيل : 17/09/2008

    حصرى رد: محــــــاضرات الفــــــيزياء(الان المحاضره 6و7و8)

    مُساهمة من طرف monreve22 في 10/10/09, 12:09 pm

    لا بصراحة شغل جامد يا هندسة
    استمر للامام
    ومنتظرين جديدك

      الوقت/التاريخ الآن هو 23/10/17, 07:30 am